با YouTube Analytics اطلاعات بیشتری در مورد ویدئوهای خود کسب کنید

ه‍.ش. ۱۳۹۲ مرداد ۱۰, پنجشنبه | ۰:۵۲

(پست‌شده در YouTube Creator Blog)

YouTube Analytics می‌تواند اطلاعات بسیاری در مورد بینندگانتان به شما بدهد و به شما کمک کند تا با شناسایی گرایش‌ها (trends) کانال خود را بهتر کنید. همزمان با رشد کانال‌ها و شبکه‌هایتان، یکی از بزرگترین خواسته‌هایتان امکان دیدن تعداد بیشتری از ویدئوهایتان در یک زمان در YouTube Analytics بود. از هجدهم جولای، شما می‌توانید ۲۰۰ ویدئوی برتر خود را در کنار نمودارهای جدید برای مشاهدهٔ فعالیت کانال خود در گزارش ویدئوهایتان ببینید. برای شبکه‌ها، شما هم اکنون می‌توانید این اطلاعات را برای ۲۰۰ کانال برتر خود مشاهده کنید.

گراف‌های چند خطی (multi-line) جدید به شما این امکان را می‌دهند که کارآیی حداکثر ۲۵ ویدئو، کانال و یا مکان جغرافیایی را در طول زمان در چندین گزارش با یکدیگر مقایسه کنید. این ابزار فوق‌العاده‌ای است برای مقایسهٔ تعداد بازدیدها از ویدئوها، مقایسهٔ بازدیدها از مکان‌های جغرافیایی متفاوت، اینکه بدانید مشترکین کانالتان از کجا می‌آیند، و بسیاری چیزهای دیگر.


با مشاهدهٔ سطح انباشته (stacked area) می‌توانید اطلاعات مربوط به ویدئوها، کانال‌ها و یا مناطق جغرافیایی انتخاب شده را در مقایسه با مجموع کل مشاهده کنید. 

نظراتتان را با ما اینجا و یا در انجمن YouTube Analytics در +Google در میان بگذارید و به ما بگویید چه ویژگی‌های دیگری مایلید ببینید.

نوشتهٔ  تد همیلتون، مدیر محصولات YouTube
Ted Hamilton, YouTube Product Manager